Wednesday 6 June 2012

Sunyi...(u_u)

Sunyi??...knp??...huhuhuhu...bkn nya ape..teman berym cuti 2 mgu...tu yg sunyi tu...Sape?...kak malina la...dia dan suami a.k.a abg johar aku mengerjakan umrah di tanah suci Mekah pd 29hb haritu...setiap hari dia akan buzz aku...ayat yg selalu dia tya...busy ke dik?, menu ape smlm?, sihat ke?, ape cher?...tu yg sunyi bila dia takde tuh..(U_U)....

Walaupun berjauhan..setiap hari dia akan msg aku...updated setiap berita terkini dia disana...ada bbrape keping gambar yg dia updated utk aku sekeluarga...aku dan keluarga sentiasa mendoakan kesejahterann mereka disana & mendapat umrah yg mabrur...


Gambar ni semasa mereka di Masjidil Haram..



ni pula di Jabbal Rahmah..hihihihi...kepala abg aku dh botak...^^,



di Masjid Nabawi..harap aku juga dpt bergambar berlatarkan masjid ini...InsyaAllah...akak & abg johar doakn utk adik sekeluarga dpt kesana ye kak...Amin...(^^,)v



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...