Monday 4 June 2012

Rahsia Bisnes...OC !.


Waktu ptg2 mcmni..selalunya aku suka buka fb or baca blog2 la...mcm takde kejelah sgt2...huhuhuhu....dlm membelek2 fb member td..ternampaklah satu gambar yg menarik hati aku...kejayaan sorg cina...bagus utk aku belajar tips2 yg berguna utk diri aku ni..yelah mana tau suatu hari nnti aku jd peniaga pula..mmg dh lama niat dihati nk berniaga...InsyaAllah suatu hari nnti pasti doa aku akan dimakbulkan...


inilah yg dimaksudkan..." Rahsia Bisnes Org Cina "..mmg bernas pn..kalau difikirkan pn mmg iyer...kalau kita tgok penjaja gerai2 tu smua...ramai org siap beratur lg kan..tp kalau dibandingkan dgn org melayu mmg agak jauh sikit...tp takpe...kita cuba kongsi rahsia ni bersama2..mana lah tau...ada kejayaan yg kita perolehi bersama nnti...jom share...(^^,)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...