Tuesday 19 March 2013

Bloom.... (^^,)v


Salam & apa khabar semua..lama betul yer tak mengupdated ape2 kat dlm blog ni....huhuhu...always la busy nye...harap maklum yer...^^

Kisah terbaru kali ni...aku ni dh lama tak buat hand craft...tetiba BFF nk berhenti...terfikir la something nk buat yg special utk dia...lebih2 lg dia berhenti sbb nk jadi surirmhtangga terhormat...huhuhuhu...jom tgok...


nilah hasilnya...aku buatkn hand bouquet & hair flower pin utk dia....happy gile masa dia dpt hadiah ni...katanya nk guna masa wedding dia nnti...jauh tu..kat Belgium...^^


pandangan jelas utk hand bouquet...aku choose white, pink,grey & dark purple...sweet jer...(isi bakul angkat  sdiri)


hair pin ni pn aku buat...rose tu warna yg dia pilih sdiri...aku just tambahkn pearl & glu jer kat hair pin tu...hehehehe


pandangan sisi...ada double layer utk lace tu...aku guna cream & purple...mmg sesuai la dgn jiwa dia yg soft tu....hehhehehe...aku harap dia bahagia sentiasa disamping bakal suami dia...I Love U my BFF....ALWAYS.....

( ^^,)v



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...