Wednesday 6 June 2012

Majlis Pertunangan Jai a.k.a Khuzairi

Pada tanggal 2hb jun hari tu bersamaan dgn hari keputraan baginda yg dipertuan agong..(pjg nau ayat) maka termeterai lah sudah majlis pertunangan adik ipar aku yg bongsu...adik en.somi aku ler...huhuhuhu...Majlis berlansung dekat jer dgn kwsn rmh aku di rawang..dekat2 pn tak leh jln kaki yer..huhuhuhu...Majlis sederhana tp meriah...tema yg dipilih oleh pasangan ialah black & white...gambar yg ada ni aku copy dari album fb akak ipar aku..pn.suhana...(harap tak marah la yer)...



sebahagian hantaran dari pihak perempuan



inilah tuan punya gambar ni..pn suhana akak ipar aku ler...mana cun??...rahsia...dot..dot..^^,



tu dia nama adik ipar aku & the tunang...hehehehe..cuba teka asal tunang dia org mana...ce ce teka...hehehehehe



bakal menantu mencium tangan bonda mertua ku..mohon restu...(dh restu dh pun)



lawa kn...manis jer orgnya...sesuailah dgn adik ipar aku..kalau nk tau adik ipar aku yg mana..boleh tgok entri yg ni...^^,


sebahagian hantaran dari pihak lelaki kpd perempuan.Tahniah Jai & Zalifah (^^,)v

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...