Thursday 7 June 2012

Roti Canai Yusoof Kadir..

Salam & selamat pagi smua...pg td sy smpai awal ke tmpt keje...dlm 7.30am dh smpai di central market..otw ke rapid putra tu..ada satu restaurant yg bernama Yusoof Kadir...yg menjadi tarikan aku kesana tu bkn sbb ape..sbb setiap pg kalau lalu jer situ berkumandang ayat2 suci Al Quran...restaurant itu akan memasang setiap pg..yg dtg ke restaurant tu pn ramai...kalau kta fikir tak semua restaurant yg nk berbuat demikian kalau tak bulan puasa kn..


Jadi kalau berkesempatan mmg aku akan singgah bersarapan sekali disitu...so far kira mcm pelanggan tetaplah..pekerja2 kat situ pn dh kenal aku...kalau nmpak aku..mcm2 dh tau je diorg ape aku nk minta...hehehhehe...



minuman aku semestinya kopi o ais la..tak kira la sejuk ke panas ke...wajib nye ais...hehehee...aku kn kurang tdo..bila aku minum kopi, mata aku jd bulat la...^^,



roti telur menjadi pujaan ku...sambal jgn lupa yer dik..tak akak belasah nnti...wahahahahaa...sambil2 aku mendengar suara yg lunak membaca Al Quran tu..smbil la aku sarap...heheehehe...kalau2 kwn2 nk cuba pegilah..kat area central market selorong dgn kfc...nama Restaurant Yusoof Kadir...


sblm ke ofc td sempat jugak aku beli majalah wanita ni...kat kedai yusoof tu aku belinya...masa muda dulu2 rajin jugak aku nk beli majalah2 ni..sejak kawen aku jarang nk membaca...mgkin masa byk terluang pd family kut...hehehehe...jom baca jap...^^,)v




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...