Thursday 14 June 2012

Choc Moist Cupcake...versi kukus...(^^,)v

Salam kwn2...

Dah lama gak tak updated blog ni..biasalah duties harian...huhuhuhu..tp smlm sempat jugaklah sy membaking...hehehehe...org kata belajar & terus belajar tak kiralah bidang tu ape...sempena kerajinan aku smlm..aku buat choc moist kek...ternyata resepi ni mmg sedap & moist...jom layan pic je yer...huhuhuhu


ni masa masih panas lg..betul2 baru nk angkat dari pengukus..aku guna papercup yg salah ler...tak sesuai lansung..last2 aku guna acuan buat apam tu...


acuan apam nilah yg aku guna..senang & pantas...jimat masa aku...hehehehhehe..lawa pn lawa....




hasil selepas mendeko...utk toping ni aku masih terkial2 lg la...huhuhu..jd aku guna cream cheese jer...rasa jgn tyalah...bkn calang2 tester yg merasa aku punya kek ni..dia kata kombinasi yg bagus...sedap, sesuai....tp...erkkk...ada tp2 pulak...dia kata moist sikit...mgkin ada sukatan yg aku perlu adjust next time...bak kata dia..sometime ada org suka yg betul2 moist, ada org yg suka sweet2...ala2 sweet 17 gitu...huhuhuhu...tp dia bg kredit kat aku...cayalah...


version deko yg lain pulak...hehehhehehe


yg ni ada sprinkle...saje2 jer...huhuhuhu...alhamdulillah...bila en somi blik dari keje pg td..dia kata sedap sgt...& skali ngap 5 dh...uik...saje ler tu gaknye....bila dpt pujian mcmni..terangkat2 lah aku...sape tak sukakn bila dipuji...^^,)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...