Monday 10 October 2011

Keje yang tak disangka-sangka.....

Salam semua...


Dah sekian lama saya tak jenguk blog ni...ni baru nak conteng2 sikit tentang hobi baru saya...sekarang tangah berjinak-jinak dgn Felt Kraf pulak....huhuhuhu....brg2 dah lama beli...tapi masa tu yg terhad sgt2...mana taknya..nak kena siapkan jahitan manik customer lagi..ni baru lah dpt masa mengodeh2 stuff kraft yg dibeli tu..


Percubaan pertama tu sy buat flower2 jer dulu..tutorial pun just tgok dari blog2 yg ada...flower2 tu sy nk buat utk klip rambut dgn brooch..seronok sebenarnya bila dh start..non stop pulak....hehehehehee...


Cth gambar kain felt yg dibeli...


Gambar diatas tu saya copy dari web sebagai cth warna2 yg sy beli...byk lg stuff yg saya beli...button,ribon,headband & lain2....huhuhuhuhu.Nanti2 lah saya upload hasil kerja saya tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...